Pages

Monday, 26 November 2012

SHE MISSED HER SCHOOL SO MUCH

 
 
Ja nak citer pasal my luvly daughter, Anis Nur Umairah
 
 
 
Almost sebulan sekolah cuti kan..Routine Anis since school break..asyik tanya pasal sekolah je..Suka sangat dengan school..Antara dialog-dialog Anis..Hehe..
 
 
Umi..Anis nak pergi sekolah..
 
Kalau sekolah tutup, Anis nak g tuisyen le..
 
Lamanya sekolah cuti..
 
Umi..X cuti dah..esok boleh pergi sekolah..
 
Umi..Teacher Aida kata ada reading class..
 
Umi..ada kasut kawan Anis le kat sekolah..
 
Umi..pagar sekolah buka dah..
 
etc..etc..
 
 
Macam-macam le..Dia dah rindu sangat her school..kesian jgk..Actually masa dia umur 3 tahun..dia dah minta nak ke sekolah..Tapi Ja & husband start hantar this year..Ye ler..takut lama-lama sangat kat kindergarden..Risau takut dia boring..Boleh ek gitu??
 
 
Inilah nama sekolah Anis..Alhamdulillah, kat Pasir Puteh ni pun ada gak sekolah yang bagus..From the very first day she started schooling..Dia x pernah sekali pun menangis bila bangun pagi2..Even ngantuk sangat2..bila sebut..Nak g sekolah tak??Terus celik mata dia..Or kalau tak boleh buka mata luas-luas pun..mesti angguk je..Senang sangat..Thanx to Baba yang jadi tukang hantar setiap hari..Umi jarang-jarang je pergi hantar coz kena rushing hantar Adam kat rumah babysitter..:)
 
Anis belajar dalam class 4 Rose & Anis favourite teacher is TEACHER AIDA..Dia sayang sungguh kat Teacher Aida & rasanya Teacher Aida pun camtuh jgk..Perasan betul Umi dia..BETUL!! Pengetua dia pun bagitau camtuh..Patut le Anis suka pergi sekolah..Cikgu-cikgu pun main peranan penting..THANK YOU TEACHER!!
 
 
JOM TENGOK AKTIVITI ANIS KAT SEKOLAH
 
 Sports Day..Pegang bendera class 4 Rose..Bangga Umi..

 
 Hari Hafazan Al-Quran..Pakai tudung nampak jambul plok!!
 Nampak tak Teacher Aida?? hehe

 
 Tinggi jugak Anis ye!!

Graduation day..Saper dok bisik2 tu??
 
Amboi..Pose Ratu tau..Siap lambai-lambai!!
 
 
 Close up sikit..Hehe..Seksi gitu!!
 
 
 
To my adorable Anis..
 
Please be patient..
 
School will start again in a month..
 
 
 
Lots of love,
Umi

2 comments: